dinsdag 6 oktober 2020

Ja, nee, ja, nee.

 Vanmorgen was de overweging om naar Oss te gaan.
Spelen op de markt, in combinatie met boodschappen doen en kleren terugbrengen naar Jan die ik voor de begrafenis geleend had?
Het weer was grijs hoewel kwart voor twaalf de grootste kans op een bui was.




Maar tegen tien uur vielen er toch enkele druppels.
Had ik nu heel veel sterkte aspiraties om te gaan spelen dan was ik toch wel gegaan, maar de kans leek me groot dat dit deel van de uitgaansmotivatie het niet zou worden.
Zelfs in het anders zo lucratieve Wageningen was zondag en de week daarvoor de belangstelling voor mijn optredens maar matig.
Waarschijnlijk omdat de meeste muntjes niet meer in de zakken zitten vanwege de door Corona doorgeslagen pinbetalingen.
Én de vorige keer was er een draaiorgel actief in Oss.

Had nog net genoeg brood voor het ontbijt van morgen en als groente voor vanavond mijn zelf gekweekte pompoenen.




Twijfel over wel of niet gaan ging later in de ochtend nog over op spijt toen bleek dat er nauwelijks storende regen viel in de ochtend.

Vanmiddag verkeerde ik toch weer helemaal in het hier en nu (of beter het hier en toen).
Het breien hielp me daar goed bij.



Ook met muziek van de radio meegespeeld en de Italiaanse tekst van" O sole mio" overgeschreven.
Het prachtige lied speel ik al lang perfect met maar de halve tekst.

Ondertussen is ook de gisteren opgehangen was grotendeels droog geworden in de wind, en later boven de kachel.




En nu naar buiten, waar het eten intussen meer dan gaar zal zijn .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten