dinsdag 20 oktober 2020

Ik zie geen steek meer.

 En de avond valt.
Tot zover het breiwerk voor vandaag, want zie ik geen steek meer.
Met kaarslicht verder is geen optie.
Met kunstlicht zou eventueel kunnen, maar dat is hier in de bovenverdieping nog niet aangesloten.

Maar totdat het elf uur is en ik echt moet gaan slapen van mezelf houden administratieve zaken me meestal intensief bezig.

Vandaag geen mensen in levenden lijve ontmoet.
Wel al breiend gewacht op een moment dat de geest zich opent voor iets.
Tot nu toe was dat alleen maar voor enkele woorden in het cryptogram die plots in me opkwamen.

Een vriend had het vorige week over de vier ruiters , voorkomend in de Apocalyps. Dat zesde hoofdstuk, waar het in stond, heb ik even doorgenomen.
Als we elkaar weer zien kunnen we dat bespreken.
Het zou kunnen zijn dat delen ervan allemaal aan het gebeuren zijn als je naar de pandemie kijkt.

Om de dag te eindigen is hier nog even het begin






Geen opmerkingen:

Een reactie posten