donderdag 1 oktober 2020

Jan de kapper en kleermaker.

Dag allemaal.
 
Vanmiddag naar Jan geweest, die zoals afgesproken mijn baard heeft gefatsoeneerd.




De eerste reactie van André, die toevallig op zijn boot even was bij thuiskomst, was echter dat het oorspronkelijke me beter staat.




Maar ach, wie is hij om daarover te oordelen, was ook zijn reactie toen ik de broek liet zien die ik zaterdag aan wil doen in plaats van de pantalon die Jan mij had meegegeven.




Belangrijker is dat ik vanmorgen wat regeltjes heb opgeschreven van wat ik naast het zingen ook wil zeggen in de kerk. Daar moet ik me toe zetten, want ben geen man van de voorbereiding, eerder van het spontane.
Maar een beetje houvast is toch wel fijn.

Ook wat meer doorgezet met het begin van de nieuwe trui. Een trui in de maak hebben geeft mij een patroon in mijn levensritme, de bezigheid is een soort rode draad, hoewel dat in de trui zelf vooral een zwarte draad is nu.

Ook gehoord dat Jo, de vriend die vroeger veerman was, maandag naar een verzorgingshuis gaat.
Ik mag hem daar niet bezoeken vanwege Corona.
Daarom heb ik afgesproken morgen op weg naar Zutphen nog naar zijn huis te komen.

Morgen dus vroeg op, en daarom nu bijtijds naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten