zaterdag 10 oktober 2020

Jo prettig gestoord.

 Tegen de middag naar Appeltern gefietst.
Een accordeon van mij stond er nog en ik wilde graag weten hoe het deze eerste week met Jo gegaan is in het tehuis in Beneden Leeuwen.
Annie vertelde dat het heel goed gaat.
Hij is meest opgeruimd en heeft het nooit over Appeltern.
Ze vinden hem daar een prettig persoon.
We kunnen elkaar de hand geven. Sommige mensen noemen mij namelijk ook prettig gestoord.

Een foto uit de oude doos kreeg ik mee. 
Veerman Jo sluist zijn pont door de Sluis St Andries.

Voordat mijn fiets de kant van Appeltern opging waren er echter nog wel andere plannen.
Eerst dacht ik aan Uden om er te spelen, maar het weerbericht verwachtte buien rond vier uur.
Toen dacht ik, vooruit maar weer even naar Tiel dan. Maar toen de accordeon al bij de fiets stond bracht ik hem weer naar binnen omdat de lucht, tegen twaalf uur al, erg buigericht leek te zijn.

Tot die tijd was het ook thuis aangenaam toeven met zelfs enkele naalden breien buiten in de zon.

En nu, bijna zeven uur in de avond, is het al geruime tijd beestenweer buiten en gezellig warm binnen. De prakjes van gisteren en eergisteren samen opgewarmd en gegeten.

Een Roemeense vriend, overgehouden van mijn grote reis, laat een zonnige strandfoto zien uit Alicante, waar hij nu is bij vrienden.
Het blijkt nog niet zo moeilijk te zijn daar heen te gaan.
Dus misschien kom ik er ook nog wel deze winter.




Verder is Wineke vandaag weer uit het ziekenhuis ontslagen. Mogelijk ga ik volgende week naar haar toe in Vessem.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten