zondag 9 mei 2021

Actie te huize Matthieu en Floriane.

 Vandaag zijn de manschappen hier ingeschakeld op het grondgebied van Matthieu en Floriane .
Er moet een omheining neergezet worden om wat minder inkijk te krijgen van buren.
Of dat ook een afdoende geluidswal wordt weet ik niet.
Ik kwam er enthousiast met de accordeon aan, maar beide buurhonden begonnen gelijk vreselijk te janken, wat betekende dat ik me beter maar gedeisd kon houden.

Het was wel een gelegenheid om de kippenfamilie achter in de tuin gade te slaan.
Er zaten er een paar te broeden en er werden
 eieren gelegd.







En buiten het hok liepen ze ook rond.




Ook trof ik achter in die tuin een uit leem opgetrokken hutje met een schoorsteen eveneens van leem.



Geheel in stijl dus.


Rond één uur hebben we met zijn allen rond de eettafel plaatsgenomen.




Nu is het mijn beurt om voor de jongens wat te bereiden.
Het zal toch op houtvuur kunnen.
De harde wind is gaan liggen en de aangekondigde regen blijft ook nog even uit .

Bon appétit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten