donderdag 27 mei 2021

Dag Nonny, dag Engeltje, op het kruispunt weet ik mijn weg.

 Dag Nonny, dag Engeltje.







Zo rond half twaalf begeleidden Nonny en Engeltje mij al wandelend hun weggetje af richting de departementale weg,waar ik de keuze had uit links of rechts.
Rechts zou via Semelay gaan waar ik ergens koffie kon drinken , maar halverwege wist ik het:Ik ging naar links op de rechtstreeksere route naar Les Costilles.

Nonny's buurman Peter was in zijn tuin en kwam naar boven even praten.
Gisteren had ik op een wandeling met Nonny al  kennis gemaakt met hem en zijn vrouw Anika.
Nu hadden we de kennismaking voortgezet en leuk, hij gaat de blog ook lezen.
Deze beelden in het landschap komen van hem.





Goed en wel hadden we afscheid genomen, toen kwam Anika naar boven gereden, terug van boodschappen op een markt.
Ook met haar weer even gepraat en het gesprek maakte ons wederzijds blij.
Fijn om spontaan met hun een klik te voelen.

Op de weg gekomen na afscheid met Nonny was het vijftien kilometer tot de koffie.
Ook de Lidl was er in dat plaatsje voor de boodschappen

Vanavond heb ik een plek gevonden weer in een bos.




Broccoli stond op het menu en op het vuur.


Een fijne rest van de dag gewenst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten