woensdag 19 mei 2021

Mag het?

 Vandaag voor de derde dag gebleven in en rond het huis in de Allier, vlakbij Montluçon.
Wel met een klein schuldgevoel van:" Mag het wel, zomaar een huis kraken"?
Vooral omdat ik nu niet mijn tent op heb staan, maar lekker comfortabel het matras gebruik om te slapen en binnen ga zitten als het regent.
Vandaag vielen er weer een paar malse buien.
Dit gaf prachtige luchten.




Het is binnen wel een bende, maar daar kan ik goed tegen, daar let ik niet op.
De sfeer is goed en daar gaat het om.

Vandaag scheen ook vaak de zon en de accu is nu helemaal opgeladen.

Verder was het een gedenkwaardige dag, daar voor het eerst sinds lange tijd de terrassen weer open mochten.
Na de boodschappen nam ik dankbaar een kopje koffie.





Het eetmenu was vanavond wortelen met prei.



Nog altijd denk ik dan aan de jongens.
Ben benieuwd hoe die het doen met het avondeten.
Het had meerwaarde voor mij om ook voor hen te koken.

Een prettige avond en een smakelijk eten gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten