zaterdag 8 mei 2021

Cerise in de kruiwagen naar huis.

 Terug van Montmorillon waar boodschappen gedaan werd voor de hele clan hier trof ik Cerise, die vanmiddag door Tom en Mees werd bezig gehouden.
Ze is met Mees hele goeie maatjes en nu zaten ze even in de hut van ( oom) Tom.





Even later bracht hij haar in de kruiwagen weer naar huis en op de terugweg zaten daar de met water gevulde jerrycans in.




Vanmorgen zijn Tom en Mees bezig geweest met een hekwerk in elkaar zetten.



Zojuist kwam Matthieu hier om het filmpje te laten zien wat voor de crowdfunding gebruikt gaat worden.
Enkele weken geleden hadden Tom en Matthieu dat hier al opgenomen, maar nu heeft Matthieu het doorspekt met foto's  uit verschillende bouwprojecten en er met zijn gitaar een passende melodie bij gemaakt.

Is prima geworden, vinden we.
We moeten nog even wachten totdat ook de bijbehorende website klaar is.
Daar wordt aan gewerkt door weer een ander persoon.

Vandaag salade meegenomen uit Montmorillon.
Die ga ik zometeen lekker aanmaken met knoflook, olie en mosterd.
En natuurlijk komt er ook weer een warme maaltijd.

Op de terugweg van Montmorillon heb ik een plekje waar ik meestal een eetpauze neem.
Heb nooit bestek mee, maar nu kwam ik op het idee om daar een bloemkoolblad voor te gebruiken.




Bon appétit vast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten