dinsdag 18 mei 2021

Vandaag thuis gebleven.

 Zoals gewoonlijk wist ik vanmorgen bij het opstaan mijn dagverloop nog niet.
Het was een prima nacht, doorgebracht op een matras ergens in een kamer van het grote huis.
Zoals ik schreef prefereer ik de tent, maar het waaide teveel rond het huis.
Er was geen echte doorgebroken zon vanmorgen,maar het was toch goed toeven buiten.
Na de luxe van een matras kwam nu de luxe van een stoel.



Ondanks dat de zon niet echt scheen waren er toch een aantal procenten bijgekomen op mijn accu.
Heb me onder andere weer bezig gehouden met de trui, die nu zo ver gekomen is.



Met de trui is ook het ontwerpschema gevorderd.




Rond half drie naar de winkel gefietst, die zo handig dichtbij is, voor boodschappen en bij terugkomst was er een prachtige dreigende lucht, waar je van kunt genieten als je een huis hebt.



Daarna heeft het een paar uur flink geregend en was ik blij dat ik deze dag voor thuisblijven gekozen had.
Anders had ik in de nattigheid de tent op moeten zetten en nu kon ik het comfortabel langs me heen laten gaan terwijl mijn bedje alweer gespreid is voor de komende nacht.

In het huis een tijdschrift gevonden uit 2005.
Ik denk dat deze woning dus zestien jaar leeg staat.



Vandaag had ie weer even een bewoner.

Nu zes uur is het inmiddels weer droog geworden.
Snijbonen staan op het programma.

Een smakelijk eten gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten