vrijdag 28 mei 2021

Ik zit in een impasse.

 







Vandaag ben ik in een impasse terecht gekomen.
Ik wist geen uitweg meer, want het bleek een doodlopend straatje, (zoals de betekenis ervan is), dat ik ingeslagen ben.
Om te kamperen is dit juist prima, want er is geen doorgaand verkeer te verwachten. 






Dit  stond er bij het begin van het doodlopende weggetje.


Zoals je ziet zit ik gelukkig alleen maar letterlijk in een impasse, want het vuurtje brandt, er kwam weer eten op mijn bord, straks mag ik weer lekker slapen om morgen weer uit de impasse te geraken en verder te fietsen in de richting van Les Costilles.

Onderweg vandaag zat een duif bovenop een richtingaanwijzer en diens kop wees precies die richting aan die ik daartoe aan het volgen was.











Vanmorgen was er ook koffie met uitzicht op mijn fiets en de motor van een andere terrasgast



Een genoeglijke avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten