vrijdag 21 mei 2021

Een weerzien dat energie geeft.

 Hoera, ik ben er weer, in de magische sferen van "mon ami Michel".



Hier laat hij me zien hoe hij wel eens manifestaties geeft op de markt van Bourbon.


Het geeft vleugeltjes om hier weer te zijn, zoals de hier uitgebeelde personages het ook 
hebben.




Dit is een schilder die vliegt op de vleugels van zijn schilderijen.


Net als andere voor hem totaal onverwachte invallen van mij viel mijn bezoek nu ook weer in goede aarde.

Zijn vriendin Johanna tracteerde me direct na aankomst op koffie met een uitsmijter met champignons, zoals een Engelse vrouw betaamt.




Michel is ook heel gelovig. En heel veel beelden van hem drukken dat uit.
Onder andere Franciscus van Assisie is een groot voorbeeld voor hem.



Er is heel veel te vertellen en heel veel om te laten zien.
Maar hier is zijn site voor wie belangstelling heeft.
www.MichelMazzoni.fr

Inmiddels, half acht, heb ik net het warme avondeten achter de kiezen.
Zij eten vooral smiddags warm.
Mijn logeerkamer is al klaar.

Morgen markt in Bourbon en samen met Michel ga ik er naar toe.
Eventueel doet de accordeon mee, maar dat zie ik daar wel of dat past.
Michel zet daar zijn mondkapje op.



Ons woord is een vogel die wegvliegt!



BONNE SOIRÉE.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten