dinsdag 25 mei 2021

Nanny's huis gevonden, echter......de verhuizing ging niet door.

 Vanmorgen bleek het dus nog 31 kilometer te zijn naar Nonny.
Dit is een kilometer of vier verder ,met veel klimmen, na het plaatsje Semelay.
Haar zus Nanny, die vorige week een huis zou betrekken ook in de buurt wilde ik met het verhuizen nog niet storen, maar stel je voor dacht ik dat ze op de route naar Nonny zou wonen kon ik haar toch vast goedendag zeggen.
Dit bleek inderdaad het geval na raadpleging van haar verhuismail die ik opsnorde.



Want ziedaar, mijn fiets kwam te staan bij hetzelfde huis als dat van de foto, precies bij het begin van Semelay.



Maar.......wat bleek toen Nanny mijn mail beantwoordde waarin ik schreef dat ik haar gevonden had:
De verhuizing is niet doorgegaan.
Ze woont nog in een dorpje hier vijftig kilometer vandaan, waar ik gisteren erg in de buurt was.
Had ik het geweten dan hadden we elkaar daar gisteren ontmoet.
Nu ben ik na Semelay de col opgefietst.


.......om daarna af te dalen naar het huis van Nonny.


Afdalen gevolgd door weer een klim in loopversnelling naar de vrouw des huizes.



Heel wat te vertellen natuurlijk.
De omgeving vind ik prachtig en er hangt een goede energie, wat ik in Semelay ook al ervaarde.
Ze is vooral naar deze streek gekomen omdat ze erg gevoelig is voor straling van 4g en 5g, die in Nederland erg aanwezig is.
Haar zus trouwens ook.
Hier in de Morvan is dat veel minder.
Echter, nu blijkt dit huis weer onder hoogspanningslijnen te staan en daar word je natuurlijk ook niet goed van.

Nonny en ik kennen elkaar ook al vele jaren.
Zij leeft erg op intuïtie.
Proberen te voelen wat je hart je ingeeft en daarnaar handelen.
Ze heeft  in Nijmegen waar ze woonde jarenlang groepen geleid waarin het boek"Course of miracles" werd behandeld en beleefd.
Als ik onverwachts aan kwam gefietst kwam dat altijd goed uit. 
Ze is iemand die spulletjes verzamelt en daarbij altijd denkt aan wat die en die kan gebruiken.
Zo heeft ze mij al heel wat krantenfietstassen bezorgd.
Ze had er nu één voor mij apart gehouden en bij een vriendin in Nijmegen in bewaring gegeven.
In februari ben ik hem daar op gaan halen en het overeengekomen bedrag ervan ga ik nu aflossen.
Dat is toch veel leuker zo, dan via PayPal of Ideal!

Nu, zeven uur, ga ik eens vragen hoe we het met het avondeten gaan doen.
Een banaan als voorafje hebben we al op.





BONSOIR


En ook nog de groeten van haar schattig hondje, Engeltje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten