maandag 17 mei 2021

Gisteren vanaf twee uur op de fiets, vandaag tot twee uur.

 Vandaag ook weer een halve fietsdag.
Toen het nu twee uur was ongeveer stopte mijn etappe abrupt bij het zien van een vrijstaand open huis.



De ruïnestaat had dit huis nog niet bereikt, maar het nodigde me uit om een kijkje te nemen en toen was ik meteen verkocht: ik wilde hier wel blijven voor de rest van de dag.
Er waren vandaag felle opklaringen afgewisseld met buitjes en naast het huis ben ik gaan hooien met mijn oplaadapparatuur, die bij regendreiging naar binnen ging.
Ja, het was ook een prima gelegenheid om ondertussen mijn spullen op te laden, dat had ik bij Tom niet genoeg gedaan vanwege mijn ook voor mezelf plotselinge vertrek daar.
En de afgelopen dagen scheen de zon nauwelijks.




Ik moest wel nog even naar de winkel, want er ontbrak nog water.
Hier was ook popcorn te koop, een oer Hollands product volgens Tom.



Een onstuimige wind was er wel vandaag en het was daarom uitkijken met stoken voor mijn eten.
Het weelderige gras vatte gemakkelijk vlam.
Er stond weer eens sperziebonen op het menu, iets wat in Frankrijk moeilijk te vinden is in de winkels.
Deze bonen kwamen uit Egypte, stond op het zakje.
Maar het was wel weer erg lekker.




Voor vannacht weet ik nog niet of ik de tent op ga zetten.
In huis is plaats zat, maar als het enigszins kan prefereer ik de tent.
Het is echter nog steeds erg winderig, hoewel afnemend.

Krijg nu van Tom bericht dat de HYPAR klaar is.
Even kijken.
Ziehier de foto die hij stuurt:

Het aanstaande theehuisje is nog wel niet waterdicht, maar de energie is er al!

Bye bye, ciao, ciao !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten