woensdag 5 mei 2021

Een hexagon is geen pentagon.

 In vorige afleveringen van de blog heb ik meermalen verteld dat Tom zijn favoriete bouwstijl de hexagon is, en dat betekent dat  zes wanden de vorm bepalen, met een gelijkzijdige zeshoek als basis.
Maar ik had in gedachten dat het vijfwandige gebouwen zijn.
Tom, die de blog leest, merkte dat vanmorgen op.
Dus eigenlijk moet ik me schamen dat ik na zo veel op zijn werkplekken geweest te zijn, nog nooit goed opgelet heb en hier verkeerde informatie verspreid.

Vandaag kreeg Tom bericht dat een dierbaar persoon plotseling is overleden.
Het is een persoon die heel de wereld afgereisd is om vogels te zien en met een hele grote tekenvaardigheid.
Als Tom hem iets vertelde had hij er één twee drie een schets bij.
Tom heeft een altaartje voor hem gemaakt en we hebben er alle drie een kaarsje bij gezet.




De jongens zijn vandaag even weer weggeweest voor materialen en daarna hier aan de slag gegaan.
Er is een stukje omheining bijgekomen.



En ik ben naar Montmorillon gegaan voor boodschappen, maar na eerst nog lang in zonnige sferen te hebben zitten breien hier.
Onderweg even aandacht besteed aan Margriet.



Tom had de was gedaan te huize Matthieu ( die zelf met gezin weg is) en mijn spulletjes zijn nu ook mooi schoon.



Nu is ie weer iets van een hekwerk in elkaar aan het zetten.




Vandaag nog een keertje buiten koken, voordat het morgen weer de hele dag nat wordt.
Eindelijk vond ik weer eens snijbonen in de winkel.
Njam njam, eet smakelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten