maandag 10 mei 2021

Een bloemige tuin.

 Tom en Floriane hebben gisteren een bloemige tuin ontworpen op het erf van Toms vrienden.




Daar werd 's-avonds ook de gezamenlijke maaltijd genuttigd en dit keer hoefde ik dus niet te koken.
Het was gezellig met zijn allen buiten aan tafel, nog net voordat de regen het heft in handen nam.

Vanmiddag twee uur zijn de jongens weer naar de bouw getogen bij de bakker.

Ik heb deel twee van de nieuwe trui verder ontworpen wat het begin betreft.



Moet wel een beetje improviseren met de kleuren want van de in het eerste pand gebruikte wol is niet veel meer  over.
Een reden te meer om richting Ardèche te gaan denken, waar waarschijnlijk nog wel wat van dit soort te vinden is en waar de geesten ongeduldig zitten te wachten op wanneer deze man nu eindelijk eens komt.
Er is een voorstel van mij in overdenking bij Wineke, die bij mij in de buurt ook een huis heeft en aanstaande donderdag er voor een week heen gaat met haar zoon Bruno:
Een omweg maken via hier en mij dan oppikken.

Hier zal ik dan niet van dichtbij kunnen zien wat Tom gaat doen met dit rooster.


De bedoeling is dat hij het in een soortgelijke vorm gaat buigen als dat van één onderdeel van dit:



Het rooster wordt waterdicht gemaakt met een mengsel van vier componenten:
Cementpoeder, latex, zand en water.

Zo worden er minstens drie gemaakt en samengevoegd vormt dit een soort demonstratiemodel van een dak.

Zo, zeven uur nu en in ga het eten bereiden.

Bonsoir.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten