dinsdag 28 mei 2024

Met welke truien ga ik de Franse markten veroveren? 2keer9 is 18 spreuken gaan mee. En nóg eentje zelfs.

 Goedenavond. 
Nog steeds op de boot en misschien wel verstandig,  want het regent buiten gestadig door. Toen het vanmorgen nog zonnig was speelde ik met de mogelijkheid om vanavond al ergens te kamperen en vandaag enkele vrienden op te zoeken richting Grave. De afspraak om vanavond bij Piet en Jet in Breugel te zijn werd verplaatst naar morgen
. Maar uiteindelijk koos ik er vandaag voor om rustig thuis te blijven en de negen wederzijdse spreukenbordjes af te maken, afgewisseld met breien, dat een meditatieve bezigheid vormde.


Pand twee is in de maak.

Bovendien ben ik al breiende aan het bekijken welke bolletjes allemaal mee moeten om aansluiting te houden met het eerste pand.
Ook heb ik een keuze gemaakt uit de truien die ik hier heb en waarvan er twee mee op reis gaan. Bovendien zal ik die deze zomer vaak aan hebben als ik op de Franse markten speel.

In deze tas zitten de meeste truien die ik hier heb opgeborgen tegen eventuele muizen, die er gelukkig niet zijn.

Hieronder een serie truien waaruit ik een keuze moest maken.







De laatste twee zijn uitverkoren. 

Op de status van WhatsApp zie je mijn keuzemogelijkheden .



Wat het schilderwerk betreft: Deze Spaanse spreuk is afgekomen. 

Her leven is een lied, hoewel je soms niet altijd de melodie kent.


En nu maar kijken of ik morgen inderdaad vertrek. Ik kan altijd moeilijk wegkomen,  maar als ik eenmaal weg ben kan ik het ook gemakkelijk achter me laten.



Uitdrukking van de dag. 


Ik ben niet goed in weggaan, maar wel in wegblijven 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten