maandag 27 mei 2024

Onderhand genoeg spreukenbordjes om mee te nemen. Carla nu wel thuis. Bij Jan en José geweest en gegeten.

 Goedenavond.  Vandaag ben ik ijverig verder gegaan  met spreukenbordjes voorzien van zowel een Nederlandse als een Franse tekst. In totaal tel ik er nu al negen. 


Deze plus een Frans-Italaanse combinatie. Er komt ook nog een Frans-Spaanse bij en dan is het wel genoeg om allemaal mee te nemen in de koffer van de accordeon.

Vandaag is de reis nog niet begonnen.  Wel was ik naar Jan en José om iets op te halen. Zoals vaak mocht ik weer een lekker hapje mee-eten. Wel werd er gemopperd dat met zo'n grote eter als ik erbij weer niet zoveel overblijft voor hen om morgen nog van te kunnen eten. Nadat ik mijn tweede bord had opgeschept greep Jan in en stortte een gedeelte van mijn bord weer terug in de pan.


Het hele tafereel is te zien op de status van WhatsApp. 



Ook Catootje de hond komt er in voor. Geen hond in de pot, ook Catootje niet. 



Voordat ik bij hen was, was ik op bezoek bij Carla, die nu wel thuis was.


Ze heeft aan beide ogen een staaroperatie ondergaan en moet het nog even voorzichtig aan doen.

De dag begon met een ontbijt aan de zonnekant van de boot.





Behalve de zon zag ik ook André die zich opmaakte voor zijn dagelijkse wandeling met hond Pietje.


De dag eindigt met een blik op de ondergaande zon in het noordwesten. 




Over de zon gesproken is hier de......


Vraag van de dag. 


Er was vandaag nieuws onder de zon.
Was er ook zon onder het nieuws?


Groetjes en tot morgen.


W e l t e r u s t e n. 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten