donderdag 9 mei 2024

Vakkundig geknipt door Ageeth. Hondje Tinus betrapt op wildplassen. Geen bekeuring.

 Goedenavond. Het is bijna altijd vaste prijs: Als ik bij Ageeth ben word ik onder handen genomen, of beter, dan ga ik onder het mes. Vandaag was het dan zo ver.




Ageeth kent de kneepjes van het vak, is vroeger lange tijd kapster geweest. 


De hele kappersuitrusting werd voor de dag gehaald.

Zelfs werd ik op het laatst nog helemaal afgestoft. 


Op de status van WhatsApp zie je Ageeth in acti

Daarna moest ze snel weg, want ze ging fietsen met een vriendin. En ik ben met de hondjes gaan lopen en naar het Syrische gezin gegaan met de accordeon, want dat had ik gisteren beloofd.


Is hier Tinus in overtreding wegens wildplassen? Gelukkig geen bekeuring. 

 
Ik heb vandaag een belangrijke beslissing genomen. Heb geschreven naar de audicien dat ik de gehoorapparaatjes terugbreng. Heb er te weinig profijt van. Maar hoe het dan wel moet weet ik ook niet. Verder gaan met een andere maatschappij of er helemaal even ( tijdelijk) mee stoppen?  De hele situatie brengt mij veel onrust. Ik ga minder spontaan naar mensen toe omdat de omgang zo moeizaam is.  Dat dit ook met behulp van de techniek niet veel verandert maakt mij een beetje wanhopig. 


Uitspraak van de dag. 


Ageeth en ik hebben samen een goede band.



De band is zelfs slijtvast. 


Jullie krijgen de hartelijke groeten van ons beiden. 




T o t   M o r g e n. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten