zaterdag 11 mei 2024

Vandaag ook gefietst, maar op een andere manier. Veel gerust vandaag.

 Goedenavond. Daar ben ik weer na een beetje een lome dag. Het was lekker in het zonnetje. Had mijn spinnewiel voor den dag gehaald. De van Ageeth gekregen wol wilde ik spinnen. Gisteren zag ik heel veel fluitekruid in de bermen staan en daar kun je heel mooi de wol mee verven. Het krijgt er een heldere gele kleur van. Dat heb ik al vaak gedaan, maar dat is lang geleden. Wie weet krijg ik inspiratie om zo'n drie strengen van honderd gram bij mekaar te spinnen binnen een week. Het begin is vandaag gemaakt. 




De wol is niet van hele goede kwaliteit,  maar het lijkt dat een derde deel goed spinbaar is, en dat geeft meer dan genoeg  voor 300 gram verwerkt product.

Een goed spinbaar gedeelte hangt er nu onder.


Vandaag heb ik ook weer gefietst, maar op een andere manier. 

Hennie Auwens,  die de blog gelezen heeft,  schreef vanmorgen dat hij ook nog kranten had voor mij om op te stoken. Die heb ik opgehaald. 




Zijn huis is bijna leeg. Hij en Janny gaan verhuizen naar Dreumel. 

Vandaag alle uitgebloeide knoppen uit de violen gehaald. 



Omdat ik niet precies weet hoe lang ik in Nederland blijf ben ik niet zo fanatiek met bloemen,  maar die ik gekregen heb met mijn verjaardag moet ik toch op zijn minst goed verzorgen.

Op de status van WhatsApp staat vandaag een filmpje dat Ageeth woensdag gemaakt heeft van het samenspel van Aishia en mij.




Heb ook nog wat geschilderd vandaag. 





Pluk de dag staat er nu gekleurder  op.



Spreuk van de dag. 

We worden niet bemind omdat we goed zijn, we worden goed omdat we bemind worden.





Groetjes van de ooievaar. 


W e l t e r u s t e n. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten