vrijdag 24 mei 2024

Stralende Hanny bezocht. Carla was niet thuis.

 Goedenavond. 
Zoals aangekondigd viel er flink wat regen vandaag,  maar ik wilde toch naar Hanny in Nuland.  Het was fijn om haar mee te maken zoals ik haar ken: een openhartig persoon met een visie gestoeld op veel levenservaring, opgedaan in de 75 voorbijgegane jaren. De laatste maanden ging ze lichamelijk gezien achteruit en ja, om dat te accepteren is een bepaalde spirituele wijsheid  nodig,  waarvan haar houding getuigde. Maar vandaag stelde ik met blijdschap vast dat ze er weer veel beter uitzag. Via een puffer, die ze twee keer per dag neemt, komt er meer zuurstof in haar bloed, zodat haar energie nu weer veel beter stroomt.


Hanny straalt weer, gezeten op haar balkon.

Een ander keer liet ik al zien hoe vervuld haar balkon is van bloemen,  planten en zelfs een perenboom. Maar ook vogeltjes vliegen af en aan.


Een meesje heeft de voederkooi bezocht.


Ze nodigt een ander meesje uit om ook te komen.


Op de status van WhatsApp staat een filmpje van een beeldje dat constant staat te zwaaien, gedreven door zonlicht.


Hallo allemaal!

De puzzelboekjes die ik altijd koop worden steeds schaarser in de boekenwinkels. Daarover had ik dinsdag gemopperd in een winkel in Oss, waar die boekjes tot nu toe wel in de verkoop lagen. Dat hielp want ze maakten een bestelling speciaal voor mij waarvan ze me gisteren belden dat ik het op kon halen. 




Dat deed ik vandaag eerst, om daarna Carla de letters te brengen,  waaraan ik vanmorgen nog de laatste hand legde.
Carla zelf was niet thuis dus legde ik ze op een van regen beschutte plek neer. De verf was namelijk nog niet overal droog, het vochtige weer was daar debet aan.


Carla heeft ze inmiddels gevonden, las ik.



Bij Carla op het toilet stond eens deze.......


Spreuk van de dag. 


Wat een pest die mist,  zei de pessimist.
Trekt wel weer op die mist, zei de optimist. 


Een prettige avond is mijn wens en een goede nachtrust straks.

W e l t e r u s t e n. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten