zaterdag 7 november 2020

In Wageningen blijven steken.

 Gekozen om vandaag naar Wageningen te gaan om te spelen en daar op de biologische markt onder andere Dick te ontmoeten.




Zijn dochter Rosa bleek er toevallig kraamhulp te zijn, zodat ik die ook weer eens zie.
Op de foto zie je links Dick, in het midden Rosa en rechts Lindy, die meestal op zaterdag in het kraampje de Blije Wei meedraait.






Ze vonden het gezellig als ik vanavond bij hen zou blijven en daar ben ik op ingegaan.

Dick heeft snel een lekkere maaltijd in elkaar geflanst en nu gaat ie samen met Rosa nog even chips halen en een toetje.

Voor mij was het spelen in Wageningen weer een waar genoegen. Het is een bijzonder sfeerrijke plaats, zelfs in Coronatijd.
Ondanks dat er een draaiorgel actief was was er voor mij ook genoeg gelegenheid om me uit te leven.



Gezellige sfeer rond het kraampje "De Blije Wei"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten