woensdag 25 november 2020

Vlug eruit!

 Vanmorgen beneden in bed met de administratie bezig geweest al vanaf half zeven, toen het nog donker was.
Had goed en lang geslapen.
Volgens mij vielen mijn oogjes half tien al dicht.
Maar toen het bijna licht was zei een blik uit het raam me dat ik snel op moest staan , om dit prachtige plaaje vast te leggen.



Maar ja, vastleggen?
Even later zag het er al weer zo uit:




Vandaag waren er weer mooie nummers op de radio en bij sommige nam ik de accordeon erbij om ze meer eigen te maken.
Luisteren gaat ook goed samen met breien.
Buiten komend zag ik dat sommige viooltjes snakten naar water.
Daar denk je in het herfstseizoen niet aan om die water te moeten geven af en toe.
Samenvattend zag mijn dag er dus zo ongeveer uit:


Maar hij is nog niet ten einde.
Over een uurtje komt Bert buurten en een hapje meeeten van de nog te bereiden boerenkoolstamppot.

De kachel is daartoe wel al aangemaakt na het staakthetvuren sinds 9uur vanmorgen.
De zon had tot vijf uur het heft in handen als warmtebron.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten