vrijdag 6 november 2020

Missie geslaagd.

 Vandaag de onderneming Kerkdriel.
Dit was één van de vier marktmogelijkheden voor deze vrijdag.
Ja,waar doe je het voor? Twee keer anderhalf uur fietsen om een paar uur te spelen in de doorgang tussen markt en overdekt winkelcentrum.
Belangrijkst motief voor mij is om een beetje lol te trappen, wat vrolijkheid neer te zetten.
In deze tijd waar juist ongezelligheid gepredikt wordt bleek het vandaag ook weer dat dit doorbreken hiervan juist gewaardeerd wordt.

Het mooiste en waardevolste van vandaag was een vrouw die tegenover mij ging staan en uitgebreid mijn optreden ging filmen.
Ze vertelde later dat haar zoon jarig was en ze het hem wilde sturen. Waarop ik ook nog eens extra "lang zal hij leven" ging spelen.
Hierop vertelde ze dat ze zo blij was dat ze hem nog had. Hij had namelijk pas geleden een psychose.
Ze vond het zo belangrijk dat ze  nu mij mocht ontmoeten en was helemaal ontroerd.
Dat was ik ook , zei ik, beseffende dat dus de keuze om hierheen te gaan vandaag goed was, dat het dus allemaal klopt met het plan van de kosmos.
Hier doe ik het voor, al weet ik dat van tevoren nooit precies.

Omdat de horeca dicht is had ik mijn eigen koffiespullen meegenomen voor in de pauze. Echter in de bakkerszaak van het overdekte winkelcentrum waar je normaal koffie kunt drinken kon je nu wel meeneemkoffie krijgen en dat kreeg bij mij de voorkeur. 
Bovendien waten er bankjes om het toch nog gezellig te kunnen nuttigen samen met een koek en chocolaatjes .
Ik voelde me goed verwend.




Een praktisch doel om te gaan was verder het kopen van een tube arniflor.
Was vanochtend erg zorgelijk na een nacht met veel pijn aan mijn geblesseerde arm .
Een vriendin kwam vanmorgen met het idee om me met zo'n middeltje in te smeren. Daar is mijn hoop nu op gevestigd.

Inmiddels is het nu acht uur, de kachel heeft de atmosfeer én mijn eten warm gemaakt, de muggen pikken weer.
Maar de sperziebonen zullen er wel in gaan.
Goede nacht vast toegewenst en met nog een foto uit Rossum die ik de moeite waard vond om te maken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten