zondag 8 november 2020

Terug van Wageningen.

 Zo rond tien uur bij Dick in Wageningen vertrokken. 
Dit keer niet over de Grebbeberg maar onder de Grebbeberg langs gefietst.
Daar is een mooi fietspad langs de Nederrijn.




Thuisgekomen kwam al heel snel Erik aangefietst en een uur later ook Hannie met Flip.
Het werd weer een gezellige bezoekzondag, want tegen half vijf kwam ook Dick. Die had zijn dochter Rosa naar Den Bosch teruggebracht en ging op mijn uitnodiging in om even langs te komen 
Hij en Hannie kennen elkaar namelijk al heel lang, ja zelfs heb ik ooit ,een jaar of twintig geleden haar bij hem leren kennen.
Grappig vind ik wel dat ik me gisteren verheugd had op lekker eten dat ik op wilde warmen, maar door de onverwachte logeerpartij kreeg ik bij Dick te eten 
Nu op zijn beurt heeft Dick net samen met mij mijn eten op.

We hadden het over spreuken die hier zijn en ééntje die hem aanspreekt is deze.
"U w  h o o f d  z o e k t  w a n h o p i g  n a a r    h o u v a s t,  u w   v o e t e n   s t a a n   e r o p."


                 Dick in duisternis gehuld.

Ook vandaag was de ondergaande zo
n weer een mooi plaatje waard.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten