donderdag 5 november 2020

Wie blijft staren...........

 Wie blijft staren naar de plek waar de zon eens onder ging zal hem nooit meer op zien komen.




Daarom zal ik morgen de andere kant op kijken om de zon weer te begroeten.

Afgelopen nacht heb ik niet in de tent gehoeven want de ene mug  die beneden was hield zich vrij rustig.
De tent was wel weer zeiknat en om te drogen had ik een mooie plek bedacht.




Hier boven heb ik nu snel mijn lange broek met wintersokken aangedaan bij 25 graden terwijl ik overdag met korte broek en T-shirt buiten te vinden was.
Ik kan ze wel  v e r m o o r d e n   die muggen!
Nou, kon ik het maar, ze zijn bijna niet te pakken te krijgen.

De beslissing om de truivoortgang is de keuze voor meer blauw geworden.




De trui zal zeker wel mooi worden, maar toch is het breien een beetje saai. Te weinig spectaculaire figuren erin vergeleken met andere.

In zo'n geval moet er meer afwisseling komen met andere bezigheden. Hierbij moet ik dan aan schilderen denken. 
Morgen misschien wel de hort op.
Er is keuze uit vier markten. Geldermalsen, Kerkdriel, Druten, Grave.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten