zondag 1 november 2020

Harrie, Jacob, Carla......

 Niet allemaal tegelijk hoor, maar nadat Harrie een half uurtje geleden gegaan was kwam Jacob tegen twee uur.
En toen die weer weg was kwam Carla nog even aangefietst.
Voordat ze tegen de schemering weg ging had ze me geholpen om een aantal muggen onschadelijk te maken.
Helaas echter niet allemaal, want toen ik goed en wel uit zat te puffen van een druk weekend  moest ik mijn lange broek en mijn sokken weer aan om het muggengeweld van me af te houden.
 De frustratie van de afgelopen nacht is me nog dichtbij. 
Omdat Harrie beneden sliep kon ik daar niet heen vluchten zoals de nachten daarvoor toen ik boven teveel gekweld werd door die rotbeesten.
Mijn tent lag daar ook en die kon dus ook niet opgezet worden buiten.
Een prima oplossing leek het me om mijn jachtje in te duiken.
Daar heb ik de rest van de nacht doorgebracht, maar ook niet zonder muggen.

Al met al niet veel geslapen en vandaag moe in mijn hoofd.

Omdat het warm genoeg was zonder kachel had ik die na vanmorgen niet meer aan gehad.
Was vanavond in staat om het warme eten maar een keer over te slaan.
Maar....... Jacob had mij een gasstel ooit gegeven en vandaag kwam hij met nog twee bijbehorende flessen.

Een luie huismannenoplossing zorgde toch uiteindelijk voor de verzorging van mijn innerlijke mens.




Één bord is al op, na schrijven dezes volgt de tweede.

En daarna maar gauw weer naar beneden om grotendeels verlost te zijn van die vervelende beesten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten