vrijdag 12 november 2021

Altijd positief en goed gestemd.

 


Vandaag was het voor Jet weer tijd voor haar wekelijkse koffieclubje.
Dit keer mocht ik in plaats van Piet het roer in handen nemen.
Met Jets gezondheid is het de laatste jaren flink achteruit gegaan, maar klagen heb ik haar nog nooit horen doen.
Ze accepteert de werkelijkheid zoals die is en wat dat betreft vind ik haar voorbeeldig.
Met dank ook aan Piet want die staat honderd procent voor haar klaar.
Behalve deze koffieochtend heeft Jet ook drie andere dagen van de week haar clubjes. Ze is namelijk zeer praatgierig.
Piet heeft vanmorgen uitgerekend dat al dat heen en weer duwen van Jet zo'n zesendertig kilometer lopen per week betekent.
Niks mis mee, want zo komt hij gelijk aan de nodige lichaamsbeweging.
Daarnaast fietst en kanoot hij ook erbij, waardoor zijn konditie op peil blijft, net als de mijne.
Vandaag ben ik namelijk weer teruggefietst van Breugel naar Alphen en wel via een omweg over Erp.
Daar bracht ik een bezoek aan Wineke die een beetje in de lappenmand zit.
Peter uit Veghel trof ik echter niet.

Het is half acht en mijn maaltijd is weer hapklaar geworden dankzij de kachel die ook weer voor lekkere warmte zorgt.

Hier nog enkele foto's uit de tuin van Piet en Jet .






En van een vriend in Roemenië komt dit:




Met andere woorden: Zet hem op.

Een goede nacht gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten