dinsdag 9 november 2021

De winst is binnen (handbereik)

 

Daar ligt het gisteren vers gezaagde hout voor de deur.
Ook vandaag had ik wel zin om met de fouragering van hout verder te gaan.

In Zaltbommel was weliswaar de markt aan de beurt om die eens te bezoeken, maar ik zag op tegen de langzaamheid van de wel comfortabele fiets en dan die hele onderneming voor een markt waar niet veel te doen is.....
Die markt zal één van de volgende dinsdagen interessanter zijn voor mij omdat dan Sinterklaas in het land is en ik dan al die bijbehorende liedjes kan spelen en zo meehelpen aan de folklore.

Over mijn zij begin ik wat optimistischer te worden. Afgelopen nacht weer geen pijnstillers nodig gehad en ook overdag lijkt het wat normaler te worden. Zal de dokter dan toch gelijk hebben dat er niks ernstigs aan de hand is?  
Niet te vroeg juichen, maar het zou toch wel mooi zijn.

Naast de grote afwas heb ik verder wat opruiming gehouden: Een glasbak gevonden in Maasbommel waar twee fietstassen vol met vooral jampotjes in geleegd konden worden.




In Maasbommel is ook een winkeltje. De koeken waren op en met het nuttigen daarvan smaakt de koffie ook beter.

Een vriend had vandaag ook boodschappen gedaan en hij kon het niet laten om even voor schappenjongen te spelen.



Ondertussen is het nu voor mij etenstijd. De snijbonen op de kachel zijn gaar.
BON APPÉTIT is mijn Franse wens voor de late eters.
Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten