woensdag 24 november 2021

Zorgen over toenemende doofheid.

 Mijn oren doen het niet zoals het  h o o r t  de laatste tijd.
Ik merk het in gesprekken als ik vaak moet vragen om te herhalen wat er gezegd wordt.
Communicatie kost dan inspanning.
Al regelmatig heb ik mijn oren uit laten spuiten en misschien is een prop nu ook weer de oorzaak, anders misschien maar aan een gehoorapparaatje.
Vandaag heb ik er zelf één gefabriceerd.



De mooie muziek op de radio komt beter tot zijn recht zo.


Het feit dat ik nogal onzeker sta te spelen de laatste tijd heeft er denk ik ook mee te maken.
De te spelen tonen klinken raar en daarom zit ik er vaak naast.
Dus binnenkort maar eens kijken of dit probleem opgelost kan worden.

Een ander probleem is vandaag in ieder geval wel opgelost.
Het schema voor de mouw moest verder ontworpen worden om verder te kunnen. En daartoe moest een nieuw blad aan het bestaande geplakt worden.
Het ontwerp ziet er nu zo uit.



En de mouw heeft nu deze tussenstand.


 
Vanaf drie uur ziet Pietje er op toe.



In een winkel in Breugel word reclame gemaakt voor een vaccin.






Nu zeven uur tijd om het eten te bereiden.

Eet smakelijk voor wie nog eten moet.

Ps : Ook nog de warme groetjes van Anneke uit Bretagne.Ze droogt blaadjes voor de kachel van morgen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten