zondag 21 november 2021

Ook de kou heeft zo zijn warmte.

 Met warmte de kou tegemoet! Dat kan weer want
zojuist heb ik de kachelpijpen en de kachel zelf weer schoongemaakt. Dat moet gemiddeld om de twee weken.
Nu waren de pijpen nog lauw van het vuur van vanmorgen dat ik langzaam uit heb laten doven omdat de zon alleen het al warm genoeg maakte in de bovenkamer waar Erik gezellig met mij van gedachten heeft gewisseld over onder andere puzzelwoorden.
De hemel is open en Venus en Jupiter staan niet ver van elkaar. Ze zijn in één foto te vangen.



Om Jupiter te zien moet je iets meer doen dan voor Venus, die door de bomen schijnt, hij staat in de linker bovenhelft.

Op de kachel staat mijn avondeten gaar te worden. Even een foto maken.


 Als deze pan leeg is dan heb ik weer goed gegeten.
Een warme en smaakvolle avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten