woensdag 10 november 2021

Vandaag weer houtdag.

 Kleine aanmaakhoutjes maken door plankjes te splijten dat was onder andere waar ik mee bezig was vandaag. Ook aangespoeld hout zagen en door de midden hakken om het toegedekt op een stapel te laten drogen.
En bij dit alles wat meer orde op zaken stellen.
Rondslingerende spreukenbordjes hebben een plaatsje gekregen, zoals deze die bij de fiets in de buurt hoort te hangen.






Wat ook een leuke spreuk is die ooit op mijn fietstassen stond met viltstift is deze: IK SPOOR NIET, IK FIETS.
Maar op  deze fietstas staat ie nog niet. Hoeft ook niet iedereen  te weten dat ik niet spoor.

Het aanzicht bij het betreden van de boot is nu weer gezelliger geworden.






Met mijn gesteldheid blijft het toch fluctueren.
Kort samengevat dacht ik gisteren dat ik naar Spanje zou gaan binnenkort, vannacht dacht ik meer aan de gang naar de dokter en vandaag dacht ik aan geen van beide tot nu toe, maar voelde me goed.

Goede gevoelens is mijn wens voor komende nacht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten