zaterdag 13 november 2021

Mocht bijdragen aan een feestelijke sinterklaasmiddag in Ede.

 

Wat ben ik toch gek, zei ik vanmorgen tegen André ,om helemaal op en neer naar Ede te fietsen om daar te gaan spelen.
Wie is er hier niet gek, was zijn antwoord.
Nou , zo gek bleek het niet te zijn.
Twee en een half uur fietsen, dat wel, maar dan had je ook iets .
Een heel gezellig Ede trof ik aan, dat bovendien in de sinterklaasstemming was.
Voor mij gelegenheid om al mijn sinterklaasliedjes weer eens uit het register te halen.
Fijn weer te mogen ervaren dat ik een rol mocht spelen in het tot stand brengen van die sfeer en mee mocht doen aan de folklore van de goedheiligman. 

Op weg ernaartoe genoten de kippen ook van hun vrijheid.



En dit vond ik ook wel een foto waard:



Tussen het spelen door twee keer koffie gedronken en op de terugweg een patatje verorberd in de mij al vertrouwde tent in Kesteren.

De terugweg verliep ook soepeltjes. Er was geen tegenwind en vanmorgen was die ook in de rug.


Het begint te schemeren. Tijd om mijn lampjes tevoorschijn te halen.


De kachel doe ik niet meer aan vanavond, ga lekker onder de wol en mijn smartphone laat zien hoe Oranje het gaat doen  tegen Montenegro. De versnapering onderweg telt vandaag als het warme eten.

Met mijn zij ging het vandaag heel goed. Had vannacht ook geen centje pijn.

Een genoeglijke avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten