dinsdag 30 november 2021

Spelen op grote accordeon moeizaam.

 




Daar staan ze, de grote en de kleine.
De kleine waar ik mee optreed voelt zo'n beetje als het verlengde van mezelf en daardoor kan ik er op straat zo gek mee doen als ik wil. Ik heb het hele instrument onder controle.
Hoe anders is dat met die grote, waar ik verdwaal in vooral de ronde bastoetsen.
Een gelegenheid om thuis te oefenen en proberen op die grote ook wat vertrouwder te worden.
Maar of ik er ooit mee op markten ga staan betwijfel ik 

Het was vandaag het weer er ook naar voor binnenactiviteiten. Was heel blij dat dit weer met veel wind gisteren niet heerste toen de tocht naar Elshout op het programma stond.
Het werd een mengelmoes van breien, puzzelen en wat kijken op de smartphone.



En ondertussen stonden mijn oren naar klassieke muziek van radio 4.

En natuurlijk was het vanmorgen weer uitgebreid koffietijd met André.
 Zometeen maar weer eens naar het journaal kijken.
Heb nog 0,4 GB te besteden voor het eind van de maand, tot 24 uur vanavond dus.
 
Een goede avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten