woensdag 3 november 2021

Twee uur geleden lag de dode boom nog op de grond

 

Het lichtere gedeelte was de boom die net nog in het natte wilgenbosje op de grond lag.
Verbazingwekkend vind ik het altijd dat het gezaagd en gespleten boven de kachel gelegd zo snel brandklaar is.
Over een paar dagen kan het zelf al meedoen met het verwarmingsproces.
Mijn hakbijltje heeft trouwens zojuist het bijltje erbij neergelegd.
Misschien kan de rest van de steel er nog ingestoken worden als het ijzerwerk morgen ontdaan is van het houtrestant.



Daartoe heb ik m nu in de kachel gelegd.


Met mijn trui kan ik nu weer verder sinds ik bij Ageeth even niet verder kon. Hier heb ik  namelijk de  zwarte wol waarmee het kruis op de tekening gemaakt moet worden.



Zover ben ik nu gekomen:


       Daarboven begint het kruis.

Nu half zes met koken beginnen want half zeven komen twee eters.

Met de gesteldheid van mijn lijf is het vandaag minder. Afgelopen nacht een pijnstiller genomen. 

Een goede avond gewenst en......niet te veel treuren als Ajax een keer verliest.


2 opmerkingen:

  1. Hallo Gert,

    Ik zie en lees net voor het eerst je blog nadat ik jouw naam ben gaan opzoeken. Dit naar aanleiding van de aflevering die Joris showroom over jou maakte. Wat een intrigerend mens ben je! Zoveel energie.
    En de truien die je maakt zijn geweldig mooi! Deze ook weer.

    Ik wil zeggen dat ik een groot bewonderaar ben van jouw levensstijl (met de nadruk op stijl) en dat ik je alle geluk wens.

    Ik zou je graag een email sturen met betrekking tot de mooie truien, maar ik zie nergens een mailadres staan. Wellicht dat jij mij een berichtje zou kunnen sturen naar het volgende adres:

    rjd.neumann@gmail.com

    Ik hoop dat we snel contact hebben en ik wens je beterschap voor nu.

    Hartelijke groet,
    Remy Neumann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke reactie.
      Morgen stuur ik je bericht via de mail.
      Groetjes Gert.

      Verwijderen