dinsdag 22 december 2020

Eva's project.

 Vandaag kwam Eva voor de tweede keer op bezoek in verband met haar project op de kunstacademie.




Enkele weken geleden kwam ze voor een interview, nu kwam ze een doos brengen, die ze speciaal voor mij heeft samengesteld en waarin opdrachten voor me zijn, waarvan ze denkt dat ik er iets aan kan hebben.



Daar staat de doos.


Ik had de vorige keer al laten doorschemeren dat ik mijn aantekeningen overal verspreid heb en dat een schrift wel welkom zou zijn om het een en ander te bundelen.

Het schrift dat uit de doos kwam daar mag ik mijn geluksmomenten in noteren.
Mijn ongelukkige momenten niet, daar heb ik wel moeite mee.
Maar ik denk dat bundeling van gedachten, positief en negatief, in dit schrift al wel tot geluk zal leiden.
Om geluk te vinden moet je soms wat moeite doen, maar het is ook vaak een kwestie van geluk als je geluk krijgt.











Over een paar weken haalt ze het schrift weer terug en daarmee verder invulling geven aan het project.
Ook had ze een fototoestel in de aanbieding, daar moet ik foto's mee maken die op kunst slaan.



Dit doe ik eigenlijk al lang met de smartphone en op die manier zal ik haar ook van de nodige foto's gaan voorzien.
Het leuke is dat ze al die spulletjes met katoenen draadjes heeft aangekleed.
Al met al denk ik dat het project me inderdaad wel zal helpen ter stimulering van mijn eigen creativiteit.
Het leidde me on ieder geval al ertoe een kleurig armbandje voor haar te knopen.




En ondertussen is het alweer zeven uur 's avonds, ik mag weer aan tafel.
Bonsoir en bonne nuit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten