maandag 28 december 2020

Verfspullen van stal gehaald.

 Vandaag de creatieve vormen wat uitgebreid met uitzagen en beschilderen van sterren, vlinders en dergelijke.



Het in zwart-wit maken van sterren met inkt door middel van viltstiften en fineliners was vorige week al aangevangen en vandaag is nummer drie van deze serie sterren tot stand gekomen.



Ook een begin gemaakt met een derde armbandje.




Toen de duisternis inviel nog even met Japanse puzzels bezig gegaan.
Lang geleden dat ik het voor het laatst deed en ik moet er nog inkomen.

Vandaag verder geen verrassingen zoals onaangekondigde bezoekjes . En uit mezelf kwam ook niet iets spectaculairs borrelen.
De kachel had niet veel hout nodig, want de zon scheen regelmatig.
Op de radio de top tweeduizend, maar echt top vind ik niet waar de meeste mensen van houden tegenwoordig.
"LET IT BE" dan maar en de nummer één, de "Roller Coaster" vind ik tenslotte wel erg mooi.
Ik speel hem al op de accordeon.

Het eten bestaat vandaag uit spruitjes.

"Guten apetit" voor wie ook nog eten moeten en die Duits verstaan.
r

Geen opmerkingen:

Een reactie posten