dinsdag 8 december 2020

Een ontroerend mooi filmpje.

 Vandaag stuurde een vriendin mij een door haar gemaakt filmpje met accordeonmuziek op de achtergrond.
Ontroeren mooi .



Er komen foto's van vrienden doorspekt met fragmenten uit mijn reizen in voor, alsook zomerse taferelen op mijn boot.




Vanmorgen zoals gepland begonnen met het schoonmaken van kachel en kachelpijpen.

De grote afwas daarna was prima om mijn handen weer schoon te krijgen, zodat mijn in aanbouw zijnde trui niet meteen vies zou worden.

Tegen de avond naar Appeltern gefietst om eens poolshoogte te nemen van de situatie met Jo die nu sinds acht weken in een tehuis in Beneden Leeuwen woont.
Goed nieuws, want hij voelt zich er thuis en mist zijn eigen huis niet.

Vanavond zoals elke avond gingen dochter en vrouw hem opzoeken en zojuist via de dochter video gebeld met hem.
Aan zijn blik te merken herkende hij me goed, de accordeon was een prima communicatiemiddel.

Bij thuiskomst, rond acht uur, hoefde ik niet meer te koken.
Bij Annie Borneman , waar ze toen ik binnenviel aan het eten waren hadden ze aardappelen en een kippenpoot over.
Na Appeltern ging ik bij de Auwens in Alphen verslag uitbrengen over Jo, daar zij ook vrienden zijn en benieuwd waren.
Daar hadden ze een stuk pizza over.

Ik zeg maar zo:"Een vliegende kraai vangt licht wat!"


Dag nacht, slaapt zacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten