dinsdag 29 december 2020

Zenuwachtig.

 Wat er aan de hand is weet ik niet, maar af en toe ben ik zenuwachtig.
Het zou kunnen zijn dat er dan een belangrijke actie moet komen van mijn kant. Dat ik een stap moet nemen die een grote verandering inhoudt.
De geestelijke wereld wil mij iets zeggen misschien.
Het is dan meer dan ooit zaak me in verbinding te houden, in gebed te blijven, zodat ik de boodschap door kan krijgen.
Een klein stapje was vandaag in ieder geval om eens een afspraak te maken met de huisarts om mijn oor uit te laten spuiten.
Al lang doet mijn linkeroor het niet goed.
De meeste problemen laat ik maar op hun beloop zolang het kan.
Nu maar hopen dat dit eenvoudigweg de oplossing is 
En dan kan ik me wat vrijer bewegen.

Een uil kwam voor mijn raam en nestelde zich op een paaltje.
Toen ik klikte met mijn telefoon was het net te laat, maar daarna bleef hij zeker vijf minuten zitten op de spits van de denneboom van mijn buren, en fungeerde zo als het ware als piek voor hun kerstboom, die dat jaren geleden ook ooit geweest is.





Eva stuurde me vandaag 21 foto's die ze vorige week van me maakte met al mijn verschillende truien aan.



                    Één van de eenentwintig.


Erik kwam vanmiddag voor les twee van het Braziliaanse knopen.
De cryptogram vond hij moeilijker.

Van een vriendin kreeg ik dit
 mijmeren over het bijna voorbije jaar 2020.





Het warme eten voor vandaag was het restant van gisteren.
Niet helemaal genoeg, maar tja, weinig groente nog in huis.
Morgen moet er dat komen plus suiker, zout en toiletpapier en wat nog meer nuttig is.

Dag dag,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten