donderdag 24 december 2020

Vooravond van Kerst.,geen eten in huis, bijna door mijn kaarsen heen.

 Goedenavond.
Geen tijd genomen vandaag om naar de winkels te fietsen voor etenswaren, maar wel creatief bezig geweest.
Een cadeautje voor Henny gemaakt, die vandaag jarig is. Ook een armbandje, net als voor Eva gisteren.





Morgenvroeg elf uur ben ik bij Henny uitgenodigd voor het kerstontbijt.
Dit is al jarenlang traditie.
Carla en Erik komen ook.
Dit is dan tevens een gedeeltelijke verjaardagsviering.
Eigenlijk is vandaag de dag, maar in verband met Corona heeft ze het zo een beetje gespreid.

Morgenavond volgt dan met Henny bij Carla het kerstdiner.
Ach, morgen krijg ik in ieder geval genoeg te eten en het kan best zijn dat er in Oss dan een supermarkt open is die voor de volgende dagen in mijn eetbehoefte voorziet.

Behalve het voedsel zijn bij mij ook de kaarsen bijna op, en dat net met Kerst. Voor mij dienen ze het hele jaar door als verlichting.




Niet eraan gedacht vorige week dat die nu ook niet te vinden zijn, want de HEMA waar ik ze altijd haal is dichtgelocked sinds vorige week.
Maar drogisterijen blijken wel open te mogen en daar is ook kans.

Vanavond ging de creativiteit verder in de muziek.
"We wish you a merry Christmas" met de accordeon op de voicerecorder gezet en zo kan ik mijn persoonlijke kerstwens naar mijn vrienden sturen voor zover dat lukt met app en mail.

Het warme eten werd vandaag rond drie uur genuttigd. Het bestond uit de verzamelde restjes van gisteren en eergisteren.
Voor vanavond lag er gelukkig nog een komkommer.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten