donderdag 31 december 2020

Dick in de sterren.

Vanmorgen belde Dick dat hij zou komen.
Vanmiddag kwam hij toen Hanny er ook was.
Dat was mooi dat die twee elkaar troffen want ze kennen elkaar al heel lang en door hem ben ik ooit aan Hanny gekomen.
Daarvoor moeten we wel vijftien jaar terug gaan.

Hanny kwam met een zak oliebollen die allemaal opkwamen.




Op mijn beurt heb ik haar kunnen verblijden met vier sterren die hier aan het firmament stonden.
Dat vind ik fijn dat ze in haar huis een mooi plaatsje krijgen.

Het leuke is dat toen vanavond Dick alleen nog hier was hij belangstellend was om ze te gaan maken. Hij heeft van mij het principe geleerd en nu ben ik benieuwd of hij er ook daadwerkelijk thuis mee door gaat.





Ook kwam André vandaag naar zijn boot en naar mij kijken, zodat het alles bij elkaar een gezellige laatste dag van het jaar is geworden.

Ik wens iedereen nog mooie laatste uren van dit jaar toe en morgen gezond weer op.
Ik ga lekker naar bed, tien uur, om in het nieuwe jaar hopelijk weer vol inspiratie wakker te mogen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten