donderdag 10 december 2020

B R O N .

 De letters vormden het woord  B R O N  en kwamen zo op mijn tijdelijke prikbord terecht boven de kachel.




Dat is de houtstapel van buiten, die vandaag helemaal leeg is gekomen daar en hier door mijn warmte B R O N  wordt gedroogd.

Nu je minder buiten bent kunnen nu hier de woorden komen, die je op je in wilt laten werken.

Gisteren dus gestoken door een op het hout overwinterende wesp, vandaag vlogen er weer een paar in huis, die ik waarschijnlijk alle drie aan hun einde heb gebracht. Dex ontdekte er ook nog eentje.
De vraag is, is dit een gewone wesp of een koningin? Of een hommel?




Vandaag is Jacob geweest met zijn hondje Dex en met heerlijke gebakjes van een warme bakker uit Den Bosch. 
Hier had ik al bijna genoeg aan gehad, maar nu staat toch mijn pompoen uit eigen tuin, samen met aardappelen en uien op de kachel te pruttelen.




Het was best koud vanmorgen en de kraan buiten waar ik mijn water uit haal gaf pas sugar toen ik met verwarmd maaswater erover gegaan was. 
Nu ben ik gewaarschuwd en is de hoofdkraan afgesloten.

Zo, lekker eten nu, hoop ik, en die wens geef ik door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten