woensdag 17 februari 2021

Droomstaat.

 Vandaag zijn Hans en Borg hier naartoe gefietst vanaf Beuningen, waar Borg woont.
De stoere Borg is net als een paar weken geleden weer het water in gedoken.




Het is natuurlijk naar zijn zeggen een hele opgave om dat te doen, maar je doet het niet voor niks. Je voelt je er daarna heerlijk door.

Ook is hij weer even met mijn houtblokken bezig geweest. Zagen en kloven.




Borg is een natuurmens en heeft met Franciscus van Assisi in ieder geval gemeen dat de dieren en in het bijzonder de vogels zich bij hem thuis voelen.
Er komt in zijn huis een roodborstje af en aan gevlogen, dat dan ergens een plaatsje zoekt en het laat weten als hij weer naar buiten wil.






Hans schrijft boeken en leest ook veel.
Hij vertelt dat hij nu "Droomstaat" aan het uitleggen is.





Zo begint het gedicht van Hans




Hij was vorig jaar nog in Argentinië, in de buurt van  een berg ,die verbinding heeft met een andere dimensie.
Daar kunnen gedachten hun vlucht nemen en in werkelijkheid veranderen.
In feite heeft , dat is mijn idee, de werkelijkheid meerdere dimensies.

Vandaag is ook nog André even geweest met spullen uit zijn grote huis, die ergens in zijn kleine boot opgeslagen moeten worden.
Hij was vanavond bij zijn dochter uitgenodigd om te komen eten.
Van de ratatouille die ik vandaag gemaakt heb en waarvan we net gedrieën van gegeten hebben is nog veel over, dus het kan zijn dat hij daar ook nog van gaat smullen deze week.

Terwijl mijn gasten beneden hun rustplaats hebben gevonden zit ik hier boven nog even aan mijn administratie.

Een goede avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten