dinsdag 16 februari 2021

Een gat in de markt.

 Vandaag naar Oss getogen met het idee de zaak daar wat op te vrolijken.
Het is per slot van rekening nog steeds een dag van de carnaval, hoewel die niet uitbundig gevierd mag worden.
De eerste dag dat het ook weer doenlijk was zo wie zo om buiten accordeon te spelen.

Mijn vermoeden dat het wel aan zou slaan werd bevestigd. 
Ook merkte ik al snel dat ik mijn acteursrol goed te pakken had.
Het was voor mezelf in ieder geval heel prettig om even lekker te kunnen dollen en velen zag ik ook door de vrolijkheid aangestoken worden.
Lekker allemaal van die dolle carnavalsliedjes.
Uiteraard was daar enkele malen MIEN WAAR IS MIJN FACEBOOK bij.
Vrienden die voorbij kwamen hadden dat gefilmd en meegezongen.






Na afloop van de markt ben ik naar Jan en José gefietst voor een verlate verjaardagsfelicitatie.
Daar waren ze aan het schilderen, maar José had ook nog tijd om mijn wild geworden baard wat bij te werken.





Uiteraard weer boodschappen gedaan in Oss , thuis nog twee rondjes gebreid , toen de kachel nog even aan voor respectievelijk eten en warmte.
Een prettige avond gewenst.

BUONA SERA.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten