vrijdag 5 februari 2021

Samen op stap.

Met Thea in Nijmegen had ik de afspraak om bij haar een fietstas op te halen, waar een andere vriendin die nu naar Frankrijk is verhuisd voor had gezorgd.
Om er helemaal heen te fietsen, en ook terug, zag ik tegenop en Thea zou het ook eventueel bij mij komen brengen.
Vanmorgen zou ze beslissen.
Maar ze heeft nogal een kwakkelende gezondheid en ze had een slechte nacht gehad.
Dus toch op de fiets richting Nijmegen en Borg vond het ook fijn dat we samen zouden gaan en Beuningen ligt op de route.
Daar hadden we Thea ook kunnen ontmoeten, maar de verbinding lukte niet en zo zijn we samen doorgereden naar haar huis.
Borg had wel zin om nog verder te fietsen.

Het werd een leuke ontmoeting bij Thea. Die twee lagen goed op één lijn .
De fietstas lag klaar.



We werden goed door Thea verzorgd.





Samen zijn we daarna nog tot Wijchen gereden, vanwaar Borg naar Beuningen terug reed en ik na boodschappen ook naar huis.
De tachtig kilometer fietsen ging gemakkelijk.
Voor iemand die straks er duizend of meer wil fietsen moet dit toch geen probleem zijn. Toch zag ik er tegeno.

Voor vanavond heb ik mezelf op een frietje getrakteerd. Dan hoeft die kachel weer niet aan om te koken.









Dit mag wel een keer na het broodje gezond dat ik vanmorgen nog met Borg nuttigde.




1 opmerking: