donderdag 18 februari 2021

Visite weg, wanneer ik?

 Het blijft voor mij een brandende vraag wanneer ik de fiets op stap richting zuiden.
Dat kwam weer dichterbij door foto's die een vriendin van Borg stuurde van haar plekje nu in de Pyreneeën, niet ver van Perpignan.
Ook door een foto van een vriendin bij mij in de buurt die een naar mijn smaak prachtig huis daar heeft gekocht.
Al dagen kriebelt het, vooral sinds de kou uit de lucht is en het fietsen en kamperen weer goed te doen is.
Ben onzeker omdat ik niet weet hoeveel haast ik moet hebben vanwege de Franse coronamaatregelen.
Nu moet je al een beetje smokkelen om de grenzen over te komen, het kan nog moeilijker worden. En verder is het met die avondklok daar van zes uur ook onhandig.

In ieder geval, één ding heb ik gedaan vandaag om beter weg te kunnen, en dat is een andere band op mijn achterwiel leggen.






Verder weer wat verder gegaan met mijn trui.


Nu staan de sperziebonen alweer eetklaar op de kachel.
Eenieder wens ik een goede overgang tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten