zaterdag 13 februari 2021

Mien waar is mijn feestneus.

 In Oss vanmiddag bij het zien van al die mondkapjes die de mensen omhadden bij de supermarkt schoot me onmiddellijk dat liedje van Toon Hermans door het hoofd.
"MIEN WAAR IS MIJN FEESTNEUS"
Niet toevallig natuurlijk, want het is ook carnaval.
Het zien van al die gemaskerde mensen bracht me meteen in de stemming.
En ach ja, in de winkel mocht mijn eigen masker ook weer op.



Carnaval is het dit jaar tot nu toe continu en dat zal nog wel een tijdje zo blijven.

Zo wie zo deed het me wel goed om even ergens anders te zijn dan op mijn boot.
Carla was niet thuis, dat was eigenlijk mijn doel.






Erik kon ik daarna niet meer bereiken omdat mijn telefoon het niet deed, maar na de boodschappen vond ik het ook wel weer fijn om naar huis te gaan waar net voor de schemering de kachel weer aangemaakt kon worden en waar het eten nu al weer hapklaar is.

Mien waar is mijn feestneus? Maar ook........
Gert waar zijn je klompen?
Ze slingeren altijd buiten rond maar ik zie ze niet.
Hopelijk liggen ze ergens ondergesneeuwd en zijn ze niet gestolen.
Morgen of overmorgen zullen we het weten, want dan gaat het weer dooien.

Bon appétit gewenst voor wie ook nog eten moeten.
Bye bye, alaaf.

Tot besluit nog het plaatje van het begin van de dag hier, toen het binnen nog min negen graden was.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten