zondag 21 februari 2021

Voor het eerst in de tent .

 Vanavond staat mijn tent opgesteld aan een meertje in de buurt van Roermond.




De eerste keer kamperen van deze reis.


Het was de dag van de ontmoeting met Piet en Rina.
Rina woont in Mierlo en in dat plaatsje hadden Piet en ik vanmorgen gepland elkaar te treffen.
Alletwee dachten we aan Rina en het bleek uit te komen.
Zo hadden we een onverwachtse drieontmoeting in de tuin .





Gelardeerd met muziek, want Rina kan er wat van.







Maar ook met kwasten kan ze overweg.






Heel fijn ze alletwee gezien te hebben.


De reis ging verder, gestaag tegen de wind .
Onderweg in Nederweert was er een afhaalchinees en in het zonnetje op een bankje heb ik een gedeelte van de bami goreng met saté gegeten en de rest meegenomen tot een later tijdstip.





Misschien nu nog wat.

En dan nu weer lekker in de natuur slapen.
Morgen hoop ik nog weer wat vrienden in mijn armen te mogen sluiten alvorens Nederland te verlaten.

BONNE NUIT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten