maandag 1 februari 2021

Een puinhoop.

 Het was een puinhoop vanmorgen.
In mijn hoofd om te beginnen, want er was geen lijn in de dingen die ik deed. Bleef maar doorgaan met dat domme spelletje bijvoorbeeld en er was weinig discipline.
Kwam misschien ook wel omdat ik niet zo goed geslapen had.
Daarom ben ik vanmiddag streng opgetreden tegen mezelf en noestig aan het houthakken geslagen, voorafgegaan door het opruimen en schoonmaken van de plek waar het vorige week naar binnen gewerkte hout lag.




Voordat ik daaraan begon had ik eerst koffie gezet.
De eerste poging daartoe ging ook al mis want het filter scheurde en leverde een letterlijke puinhoop.



Toen het even daarna wel goed gegaan was vond ik dat er eerst gewerkt moest worden.
Toen de nieuwe stapel zo was mocht ik wel even erbij gaan zitten.




Toen was de orde in mijn hoofd  hersteld en werd mijn geest weer wakker.
En werd ik blij door te kunnen rommelen met materie die in de weg lag en nu weer mag bijdragen in de grapjes die je kunt verzinnen.




Wat moet je anders met zo'n bril????




Toen het zes uur was en donker was het tijd voor de aardappelen en de sperziebonen.
Nu 7 uur heb ik best honger en is het zaakje ongeveer gaar.
Ik wens je een prettige avond nog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten