woensdag 10 februari 2021

Met koude voeten in bed.

 Net terug van bezoek aan Hannie in Nuland.
Nu de kachel nog helemaal aanmaken vond ik niet de moeite waard omdat ik bij haar vanmiddag al heerlijk en overdadig gegeten heb.







Het zou alleen nog handig zijn om met de warmte van de kachel mijn koude voeten warm te krijgen, maar misschien lukt dat nu in bed met een paar droge sokken aan ook wel.
Vorige nacht waren ze zonder verwarmde steen warm gebleven, maar vaak is het zo: eenmaal koud blijven ze koud.
We zullen het meemaken.

Het was goed elkaar ook weer eens te zien, hoewel we elkaar dagelijks wel op de hoogte houden via de sociale media.

Vanavond in het donker was het uitkijken geblazen op de besneeuwde dijken, vanmiddag was het sneeuwpret bij de kinderen.




Vanmorgen eerst nog verder gegaan met de gisteren begonnen tekening.


Omdat de inkt begon te vlekken heb ik noodgedwongen het onderste gedeelte maar helemaal zwart gemaakt.
Ik weet niet hoelang ik nog met deze vorm van creativiteit doorga, maar oude kalenders zijn bij dezen bij mij welkom zolang de inspiratie duurt.

Voor straks een goede nachtrust gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten