dinsdag 23 februari 2021

Van Sjef en Ineke naar Koos.

 Het was vandaag geen grote afstand om af te leggen.
Ook in Geleen, een paar straten verder dan Sjef en Ineke, woont Koos, waar ik komende nacht mijn hoofd te rusten mag leggen.
Ook hier werd meteen alles in het werk gesteld om mijn innerlijke mens te voeden.




Koos is de man van de boeken, zijn hele huis is ermee behangen. 




Helaas zijn zijn ogen de laatste jaren erg achteruit gegaan zodat lezen steeds moeizamer gaat.



Ook is Koos lid van de Franciscaanse beweging, waar de letter TAU symbool voor staat.




Hij is letterkundig goed onderlegd en zeer bedreven in het spelletje Scrabble wat wij samen weer een paar keer gespeeld hebben.

Alvorens af te reizen naar Koos was het ontbijten met Ineke.
Ook heb ik haar gevraagd een trui van mij in de wasmachine te stoppen. 
Bij het inpakken op de boot bleek namelijk dat hij vochtig neergelegd was en daardoor muf rook.
Na de wasbeurt is het allemaal goedgekomen en is hij weer als een nieuwe.






Tijd nu om te gaan slapen. 
Morgen gaat de reis weer verder naar de zuiderburen.

Welterusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten